PIERWSZA EDYCJA JOBS SPOT

Informujemy, że już 17 października 2013 roku na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego odbędzie się pierwsza edycja JOBS SPOT w Katowicach.

JOBS SPOT 2013 to nowa inicjatywa, pozwalająca studentom i absolwentom na zapoznanie się z ofertami pracy, praktyk i staży już na początku roku akademickiego. Wydarzenie umożliwi bezpośredni kontakt z przedstawicielami najbardziej prestiżowych firm, zadawanie pytań związanych z procesami rekrutacyjnymi oraz pozostawienie własnej aplikacji pracodawcom.

Ponadto, uczestnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy na temat konkretnego pracodawcy, będą mieli szansę na udział w innowacyjnej formule spotkań, czyli ROZMÓW NA OKRĄGŁO! Podczas 30 minutowego spotkania pracodawca i 8-10 studentów będą mogli zasiąść razem przy okrągłym stole.

Zachęcamy do rezerwowania miejsc na te wyjątkowe spotkania, okazja do porozmawiania z wymarzonym pracodawcą twarzą w twarz może się nie prędko powtórzyć!

Zarezerwuj miejsce i usiądź do stołu z wybranym pracodawcą. Zapisy pod numer 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona! Zapraszamy na 30-minutowe SPOTKANIA NA OKRĄGŁO z pracodawcami:

10.30 – Capgemini

11.00 – Ernst & Young

11.30 – Euroclear

12.00 – KPMG

12.30 – Jeronimo Martins Polska

13.00 – PwC

13.30 - Protrader

Dodatkowo, tradycyjny katalog targowy zostanie zastąpiony mapą pracodawców z drogowskazami dotyczącymi planowania kariery, wraz z wizytówkami pracodawców. Taka forma poradnika ułatwi studentom planowanie własnej ścieżki zawodowej i poszerzenie wiedzy na temat skutecznego poszukiwania pracy oraz budowania wizerunku siebie jako atrakcyjnego pracownika!

Zapraszamy do udziału! Więcej informacji na stronie: http://jobsspotkatowice.targikariery.com/

Organizatorem JOBS SPOT jest Markline i HRM Institute, Partnerem Strategicznym Biuro Karier Uniwersytetu Śląskiego.

Iwa Wcisło-Maślanka, Biuro Karier UŚ (09-10-2013; 14.30)


PODSUMOWANIE WAKACYJNYCH STARĆ!

Miło nam poinformować, że w okresie wakacyjnym od lipca do września duża grupa studentek i studentów 3 roku biotechnologii obroniła tytuł licencjata. W lipcu łącznie do ostatniego egzaminu na studiach I stopnia podeszło 43 studentów, natomiast we wrześniu walczyło kolejnych 9 osób. Wszyscy zakończyli zmagania sukcesem. Gratulujemy i życzymy powodzenia na kolejnych etapach życia!

Zespół zarządzający projektem (30-09-2013; 15:00)


KONKURS NA STANOWISKO SPECJALISTY ds. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU pt. „Atrakcyjna i Innowacyjna Biotechnologia – ATRINBIOTECH” w roku 2013 ROZSTRZYGNIĘTY!!!

W dniu 23 sierpnia br. nastąpiło otwarcie trzech ofert, które wpłynęły na adres atrinbiotech@us.edu.pl w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone na stronie http://www.us.edu.pl/ogloszenia oraz na stronie wydziałowej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrana została oferta Pani Anny Odrzywołek, którego osobę na stanowisko Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w dniu 26 sierpnia br. rekomendował Koordynator Projektu.

Zespół zarządzający projektem (26-08-2013; 10:00)


MAMY KOLEJNYCH ABSOLWENTÓW!

Dziękujemy Pani Agnieszce Serwach za przesłanie kolejnego zdjęcia do naszej galerii absolwentów studiów I stopnia kierunku biotechnologia. Tym razem 4 szczęśliwców uzyskało tytuł licencjata po obronie prac, wykonanych w Katedrze Histologii i Embriologii Zwierząt.

Na zdjęciu od lewej: lic. Arkadiusz Figura, lic. Agnieszka Serwach, lic. Aneta Turek oraz lic. Katarzyna Jędras. Zdjęcie wykonał Pan Paweł Sieka. Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

Zespół zarządzający projektem (16-07-2013; 14:00)


MAMY KOLEJNYCH ABSOLWENTÓW!

Chociaż kolejne pismo z listą kolejnych absolwentów dotrze do Zespołu Zarządzającego Projektem końcem lipca, już dziś wiemy o kolejnych szczęśliwcach. Pani Katarzyna Dróżdż jest autorką zdjęcia absolwentów studiów I stopnia, którzy napisali prace licencjackie w Katedrze Biofizyki. Od lewej: Anna Leciejewska, Mariusz Cyganek i Agnieszka Stalmach. Natomiast Pani Ania Tycińska nadesłała zdjęcie absolwentów KZ ATRINBIOTECH, którzy wykonali prace licencjackie w Katedrze Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, a obronili się w lipcu br. Od lewej: Agnieszka Bobak, Paulina Szczerba, Anna Zając, Ewa Curzytek, Anna Tycińska, Natalia Jodłowiec oraz Anna Putko.

Wszystkim, którzy przetrwali ten kończący studia egzamin gratulujemy i mocno kibicujemy w spełnianiu marzeń prywatnych i zawodowych.

Zespół zarządzający projektem (14-07-2013; 08:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

JM Rektor Uniwersytet Śląskiego oraz Koordynator Projektu zapraszają do składania ofert na stanowisko specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji realizacji projektu. Szczegóły w załączniku.

Zespół zarządzający projektem (11-07-2013; 13:00)


GRATULUJEMY TEGOROCZNYM PIERWSZYM ABSOLWENTOM!

We wtorek, 25 czerwca 2013 roku, grupa studentów, która wykonała prace licencjackie w Katedrze Biochemii, dołączyła do grona absolwentów naszego kierunku zamawianego.

Wszystkim studentom gratulujemy i życzymy powodzenia przy podejmowaniu kolejnych, ważnych decyzji, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

Zespół zarządzający projektem (26-06-2013; 22:00)


WARSZTATY Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Uprzejmie informujemy, że w dniach 10-11 czerwca 2013 roku odbędą się warsztaty z przedsiębiorczości, zgodnie z poniższym harmonogramem. Zajęcia będą się odbywać w 6 grupach warsztatowych, których skład znajduje się tutaj.

Zespół zarządzający projektem (01-06-2013; 15:00)


PRZYZNANO ZAPOMOGI NA ROK 2013

W dniu 27 maja 2013 r. stosowna komisja zakończyła postępowanie w sprawie przyznania zapomóg losowych na rok 2013. Wpłynęły cztery wnioski i zgodnie z regulaminem przyznano 3 zapomogi. Szczegółowych informacji beneficjentom, którzy ubiegali się o przyznanie zapomogi, udziela Dziekanat Wydziału dla kierunku Biotechnologia. Wypłata zapomóg nastąpi w czerwcu bieżącego roku.

Zespół zarządzający projektem (27-05-2013; 17:00)


ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ Z II OZMB

Miło nam poinformować, że wreszcie zakończyliśmy prace nad opracowywaniem zdjęć z II Ogólnopolskiego Zjazdu Młodych Biotechnologów. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zakładki ZJAZD, życząc udanej podróży w przeszłość.

Ewa Wierus,

Studencki Koordynator ds. Organizacji Zjazdu(20-05-2013; 18:00)


WARSZTATY Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – edycja 2013

W nawiązaniu do ogłoszenia, dotyczącego składania ofert na usługę szkoleniową Warsztaty z przedsiębiorczości, dla studentów I stopnia kierunku zamawianego uprzejmie informujemy, że spośród nadesłanych i spełniających, określone w ogłoszeniu, wymagania ofert, wybrano propozycję firmy Joanna Baczyńska JB Group.

Zespół zarządzający projektem (20-05-2013; 17:00)


Warsztaty z przedsiębiorczości

Informacja o możliwości składania ofert na usługę szkoleniową w ramach projektu "Atrakcyjna i Innowacyjna Biotechnologia - ATRINBIOTECH" (załącznik).


STYPENDIA W MIESIĄCU KWIETNIU

Zespół Zarządzający Projektem informuje, że stypendia za miesiąc kwiecień zostaną wypłacone 10 kwietnia br.

Zespół zarządzający projektem (05-04-2013; 13:00)


ZAPOMOGI LOSOWE – TRZECI NABÓR

Zespół Zarządzający Projektem przypomina studentom Kierunku Zamawianego, że od dnia 15 marca br. można składać wnioski o zapomogę, zaplanowane do wypłaty w roku 2013. O zapomogę może się ubiegać beneficjent Projektu, który z przyczyn losowych znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej i złożył w przewidzianym terminie stosowną dokumentację. Nabór wniosków w roku 2013 trwa do 30 kwietnia.

Regulamin zapomóg losowych dostępny jest w zakładce: Pliki do pobrania.

Zespół zarządzający projektem (04-04-2013; 13:00)


Ogłoszenie dla studentów, którzy nie oddali indeksów

Przypominamy, że najbliższy piątek, to jest 5 kwietnia 2013 roku jest ostatecznym i nieodwołalnym terminem oddania indeksu do Dziekanatu po zakończeniu semestru zimowego. W stosunku do studentów, które nie spełnią tego warunku, w poniedziałek rozpoczęta zostanie procedura skreślenia z listy studentów kierunku biotechnologia.

Dziekanat Biotechnologii

Zespół zarządzający projektem 03.04.2013


Ogłoszenie dla studentów studiów I stopnia, którzy wybrali kurs:
Ekologia mikroorganizmów

Zawiadamiamy studentów, że zajęcia laboratoryjne z przedmiotu Ekologia mikroorganizmów rozpoczną się w dniu 20 marca 2013 roku, zgodnie z harmonogramem, który można znaleźć w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY.

Pierwszy wykład z tego przedmiotu odbędzie się także 20 marca 2013 r. o godzinie 12 w sali B-112.

Dr Tomasz Płociniczak,

Zespół zarządzający projektem 08.03.2013


Ogłoszenie dla studentów studiów II stopnia, którzy wybrali kurs:
Biochemia białek w aspekcie środowiskowym

Zawiadamiamy studentów, że w dniu 14 stycznia 2013 roku w Biochemii rozpoczną się zajęcia laboratoryjne z przedmiotu Biochemia białek w aspekcie środowiskowym, zgodnie z harmonogramem, który można znaleźć w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY.

Dr Danuta Wojcieszyńska, dr Urszula Guzik,

Zespół zarządzający projektem 11.01.2013


UWAGA! ZMIANA MIEJSCA ROZPOCZĘCIA KURSU!!!
Studenci grupy II na kursie:
Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów
rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych

W imieniu Pana Profesora Bogdana Doleżycha uprzejmie informujemy o zmianie miejsca zajęć z tego przedmiotu w związku z awarią w sali komputerowej w budynku przy ulicy Jagiellońskiej 28. Zajęcia odbędą się w budynku WBiOŚ przy ulicy Bankowej w sali 304.

Jednocześnie przypominamy o zabraniu ze sobą na zajęcia własnych laptopów/netbooków.

Zespół zarządzający projektem (28-11-2012; 22:30)


Kolejne ogłoszenie dla studentów, którzy wybrali kurs:
Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów
rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych

Prosimy o zapoznanie się z ważnym ogłoszeniem z dnia 20.11.2012 roku w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY dla w/w przedmiotu, przesłane przez prowadzącego przedmiot dr hab. Bogdana Doleżycha.

Zespół zarządzający projektem (20-11-2012)


UWAGA! ZMIANA MIEJSCA ROZPOCZĘCIA KURSU!!!
Studenci grupy I na kursie:
Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów
rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych

W imieniu Pana Profesora Bogdana Doleżycha uprzejmie informuję o zmianie miejsca zajęć z tego przedmiotu w dniu 16 listopada br. (najbliższy piątek). Zajęcia odbędą się w budynku WBiOŚ przy ulicy Bankowej w sali 304.

Jednocześnie przypominamy o zabraniu ze sobą na zajęcia własnych laptopów/netbooków.

Zespół zarządzający projektem (14-11-2012; 12:30)


Ogłoszenie dla studentów, którzy wybrali kurs:
Biochemia białek w aspekcie środowiskowym

Zawiadamiam studentów III roku kierunku Biotechnologii, że w związku z późniejszym rozpoczęciem roku akademickiego ćwiczenia z przedmiotu Biochemia białek w aspekcie środowiskowym rozpoczną się 14 i 21 stycznia 2013, odpowiednio dla grup 1 i 2.

Dr Danuta Wojcieszyńska; Zespół zarządzający projektem (14-11-2012; 12:30)


Ogłoszenie dla studentów, którzy wybrali kurs:
Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów
rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych

Zawiadamiam studentów, że zajęcia z przedmiotu Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych rozpoczną się w dniu 16 listopada 2012r. zgodnie z harmonogramem, dostępnym w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY. Tam również znajdują się inne, ważne informacje organizacyjne, z którymi prosimy się zapoznać przed rozpoczęciem zajęć.

Dr hab. Bogdan Doleżych, Zespół zarządzający projektem (07-11-2012)


UWAGA! ZMIANA TERMINU ROZPOCZĘCIA KURSU!!!
Ogłoszenie dla studentów, którzy wybrali kurs:
Mikropropagacja roślin

Uprzejmie informujemy, że zajęcia w ramach kursu Mikropropagacja roślin, rozpoczną się 19 listopada br. dla grupy 1 oraz 20 listopada br. dla grupy 2 i 3, czyli o tydzień wcześniej niż jest to przedstawione na planie zajęć, dostępnym na stronie www.wbios.us.edu.pl

Pierwszy wykład z tego przedmiotu natomiast odbędzie się natomiast w dniu 22 listopada 2012 w sali B-01.

Szczegółowy plan zajęć, jak również inne informacje znajdziecie Państwo w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY/Mikropropagacja roślin.

Dr Marek Gaj, Zespół zarządzający projektem (07-11-2012)


Ogłoszenie dla studentów, którzy wybrali kurs:
Technika patch-clamp i jej zastosowanie w biotechnologii środowiskowej

Zawiadamiam studentów, że w dniu 6 października w Katedrze Fizjologii Roślin rozpoczną się zajęcia laboratoryjne z przedmiotu Technika patch-clamp i jej zastosowanie w biotechnologii roślin, zgodnie z harmonogramem.

Pierwszy wykład z tego przedmiotu odbędzie się w dniu 27 listopada 2012. Wszystkie informacje organizacyjne można znaleźć w zakładce DODATKOWE PRZEDMIOTY.

Dr Agnieszka Siemieniuk, Zespół zarządzający projektem (05-11-2012)


WYNIKI ANKIETY DOTYCZĄCEJ AKTYWNOŚCI:
WARSZTATY Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Przedstawiając wyniki ankiety, przede wszystkim chcemy podziękować tym wszystkim z Państwa, którzy wzięli w niej udział. Wysłaliśmy 92 maile do studentów I stopnia kierunku zamawianego, z czego 5 maili nie trafiło do adresatów z informacją, że podane adresy nie są prawidłowe. Odpowiedziało 41 studentów, czyli 46,13% zainteresowanych. Spośród nich 92,68% było zainteresowanych uczestnictwem w warsztatach z przedsiębiorczości, z czego 51,3% w terminie weekendowym. W związku z takimi wynikami ankiety Zespół Zarządzający Projektem będzie starał się uzyskać zgodę NCBiR-IP na ich organizację w semestrze letnim dla tych z Państwa, którzy będziecie chcieli w Niej uczestniczyć (dobrowolne uczestnictwo). Termin tej jednodniowej aktywności zostanie zaplanowany wspólnie z Państwem po zapoznaniu się z rozkładem zajęć w semestrze letnim po uzyskaniu stosownej zgody.

Zespół zarządzający projektem (04-11-2012; 18:00)


KONKURS NA STANOWISKO SPECJALISTY
ds. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU
pt. „Atrakcyjna i Innowacyjna Biotechnologia – ATRINBIOTECH”
w roku 2012 ROZSTRZYGNIĘTY!!!

W dniu 23 października br. nastąpiło otwarcie sześciu ofert, które wpłynęły na adres atrinbiotech@us.edu.pl w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone na stronie http://www.us.edu.pl/ogloszenia oraz na stronie wydziałowej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrana została oferta Pana Macieja Rudzkiego, którego osobę na stanowisko Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w dniu 26 października br. rekomendował Koordynator Projektu.

Zespół zarządzający projektem (29-10-2012; 10:00)


OGŁOSZENIE

Zespół Zarządzającym Projektem przypomina studentom o obowiązku uzupełnienia danych osobowych u tych osób, u których uległy one zmianie. Szczególnie prosimy o uaktualnienie adresów mailowych, gdyż jest to podstawowa forma kontaktu z Państwem. Wszystkie maile proszę kierować na adres atrinbiotech@us.edu.pl, w wersje papierowe (po podpisaniu) proszę składać w Dziekanacie Biotechnologii.

Zespół zarządzający projektem (29-10-2012; 10:00)


UPŁYWA TERMIN ODDAWANIA INDEKSÓW

Na prośbę Pani Elżbiety Ulbrich z Dziekanatu Biotechnologii przypominamy, że w najbliższych dniach upływa termin składania indeksów za rok akademicki 2011/2012. Zgodnie z regulaminem przyznawania stypendiów terminowe oddanie indeksu jest jednym z warunków umieszczenia na liście rankingowej.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (28-09-2012; 15:00)


WRZEŚNIOWI ABSOLWENCI

Dla kilku studentów studiów II stopnia wrzesień roku 2012 będzie się kojarzył z zakończeniem szczególnego etapu ich życia. W drugiej połowie września pani Elżbieta Ulbrich z Dziekanatu kierunku Biotechnologia przekazała na ręce Koordynatora Projektu kolejne pismo informujące o studentkach kierunku zamawianego, które uzyskały tytuł magistra w tym miesiącu.

Serdecznie gratulujemy i życzymy wielu sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym.

Nadal prosimy o nadsyłania zdjęć z tego wyjątkowego dnia. Jednocześnie w tym miejscu dziękujemy Panu magister Dorianowi Zakrzewskiemu za nadesłanie zdjęcia z obrony prac magisterskich w Katedrze Fizjologii Zwierząt oraz Ekotoksykologii.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (27-09-2012; 15:00)


WIOSNĄ 2013 ROKU ZAPRASZAMY NA II OZMB

Miło nam poinformować studentów studiów I stopnia, że w związku z ich licznymi zapytaniami o II Ogólnopolski Zjazd Młodych Biotechnologów, Zespół Zarządzający Projektem uzyskał zgodę z NCBiR-IP na organizację II Ogólnopolskiego Zjazdu Młodych Biotechnologów. Na chwilę obecną wiemy, że odbędzie się w jeden z wiosennych weekendów roku 2013. Szczegóły będą się pojawiać na stronie internetowej w zakładce Ogłoszenia oraz Zjazd. Po przygotowaniu oficjalnego zaproszenia, rozesłane ono zostanie do wszystkich studentów, abyście mogli Państwo zaprosić Waszych Kolegów i Koleżanki z innych uczelni do uczestnictwa w tym spotkaniu.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (18-09-2012; 15:00)


POWIĘKSZA SIĘ GRONO ABSOLWENTÓW!

W drugiej połowie lipca pani Elżbieta Ulbrich z Dziekanatu kierunku Biotechnologia przekazała na ręce Koordynatora Projektu kolejne pisma (23-07-2012, 25-07-2012) informujące o studentach kierunku zamawianego, którzy uzyskali tytuł magistra do końca lipca br.

Serdecznie gratulujemy i życzymy wielu sukcesów na arenie zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego.

Nadal przypominamy o naszej prośbie nadsyłania zdjęć z tego wyjątkowego dla Was dnia, gdyż specjalnie z myślą o Was stworzyliśmy zakładkę ABSOLWENCI. Czekamy na Wasze zdjęcia. Jednocześnie w tym miejscu dziękujemy Paniom magister Agacie Cojszner oraz Magdalenie Mastalerz za nadesłanie zdjęć z obron prac magisterskich w Katedrze Histologii i Embriologii oraz Katedrze Mikrobiologii.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (01-08-2012; 17:00)


MAMY KOLEJNYCH ABSOLWENTÓW!

W dniu dzisiejszym Dziekanat kierunku Biotechnologia przekazał na ręce Koordynatora Projektu kolejne pismo, informujące o studentach kierunku zamawianego, którzy uzyskali tytuł magistra do 12 lipca br.

Wszystkim, którzy przetrwali ten kończący studia egzamin gratulujemy i mocno kibicujemy w spełnianiu marzeń prywatnych i zawodowych.

Jednocześnie przypominamy, jeżeli jesteście Państwo w posiadaniu zdjęć z tego szczególnego dla Was dnia, zachęcamy do wysyłania ich do nas. Specjalnie z myślą o Was stworzyliśmy zakładkę ABSOLWENCI. Czekamy na Wasze zdjęcia.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (16-07-2012; 12:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zespół zarządzający projektem zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu specjalnościowego: Biochemia białek w aspekcie środowiskowym, podnoszącego atrakcyjność kształcenia na kierunku biotechnologia dla specjalności Biotechnologia środowiskowa. Szczegóły w załączeniu.

Zespół zarządzający projektem (01-07-2012; 12:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zespół zarządzający projektem zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu specjalnościowego: Ekologia mikroorganizmów, podnoszącego atrakcyjność kształcenia na kierunku biotechnologia dla specjalności Biotechnologia środowiskowa. Szczegóły w załączeniu.

Zespół zarządzający projektem (01-07-2012; 12:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zespół zarządzający projektem zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu specjalnościowego: Wykorzystanie internetowych eksploratoriów w nauczaniu przedmiotów rolniczych, biotechnologicznych i biologicznych, podnoszącego atrakcyjność kształcenia na kierunku biotechnologia dla specjalności Biotechnologia środowiskowa. Szczegóły w załączeniu.

Zespół zarządzający projektem (01-07-2012; 12:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zespół zarządzający projektem zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu specjalnościowego: Mikropropagacja roślin, podnoszącego atrakcyjność kształcenia na kierunku biotechnologia dla specjalności Biotechnologia środowiskowa. Szczegóły w załączeniu.

Zespół zarządzający projektem (01-07-2012; 12:00)


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zespół zarządzający projektem zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu specjalnościowego: Technika patch-clamp i jej zastosowanie w biotechnologii środowiskowej, podnoszącego atrakcyjność kształcenia na kierunku biotechnologia dla specjalności Biotechnologia środowiskowa. Szczegóły w załączeniu.

Zespół zarządzający projektem (01-07-2012; 12:00)


GRATULUJEMY PIERWSZYM ABSOLWENTOM!

W dniu wczorajszym Dziekanat kierunku Biotechnologia przekazał na ręce Koordynatora Projektu pismo, informujące o pierwszych studentach kierunku zamawianego, którzy uzyskali tytuł magistra w czerwcu br.. Wszystkim studentom gratulujemy i życzymy powodzenia zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Jednocześnie, jeżeli jesteście Państwo w posiadaniu zdjęć z tego szczególnego dla Was dnia, zachęcamy do wysyłania ich do nas. Z przyjemnością umieścimy je na naszej stronie.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (30-06-2012; 18:00)


CZY TWOJA PRACA DYPLOMOWA JEST INNOWACYJNA?

Biuro Karier oraz Biuro Współpracy z Gospodarką Uniwersytetu Śląskiego zaprasza wszystkich absolwentów UŚ do zgłaszania swoich prac dyplomowych do „Konkursu na najlepszą pracę dyplomową poszukującą innowacyjnych rozwiązań”. Do wygrania wybrane z ofert Uniwersytetu Śląskiego studia podyplomowe. Więcej informacji na stronie: http://bk.us.edu.pl/student/konkurs-na-najlepsza-prace-dyplomowa-0.

Biuro Karier wraz z Biurem Współpracy z Gospodarką UŚ (22-06-2012; 14:00)


LISTA PRZEDMIOTÓW FAKULTATYWNYCH

W dniu dzisiejszym Dziekanat kierunku Biotechnologia udostępnił listę przedmiotów fakultatywnych, które będą uruchomione w roku akademickim 2012/2013.

Wszyscy studenci, którzy na podstawie złożonych deklaracji stwierdzą niedomiar lub nadmiar punktów ECTS dla przedmiotów fakultatywnych proszeni są o zgłoszenie się do Dziekanatu Biotechnologii w godzinach jego pracy do 29 czerwca br. w celu uzupełnienia wyboru przedmiotów fakultatywnych lub rezygnacji.

Zespół zarządzający projektem i Dziekanat Biotechnologii (14-06-2012; 19:00)


ROZPOCZĘŁA SIĘ LETNIA SESJA EGZAMINACYJNA…

4 czerwca rozpoczęła się letnia sesja egzaminacyjna! Przypominamy studentom o możliwości konsultacji z pracownikami Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska w godzinach ich konsultacji po wcześniejszym uzgodnieniu spotkania droga mailową. Wszystkim studentom życzymy powodzenia na zaliczeniach i egzaminach!

Zespół zarządzający projektem (04-06-2012; 12:00)


PRZYZNANO ZAPOMOGI NA ROK 2012

W dniu 17 maja 2012 r. stosowna komisja zakończyła postępowanie w sprawie przyznania zapomóg losowych na rok 2012. Wpłynęły dwa wnioski, w związku z czym przyznane zostały dwie zapomogi. Szczegółowych informacji beneficjentom, którzy ubiegali się o przyznanie zapomogi, udziela Dziekanat Wydziału dla kierunku Biotechnologia. Wypłata zapomóg powinna nastąpić w czerwcu bieżącego roku.

Zespół zarządzający projektem (18-05-2012; 10:00)


STUDENCI I STOPNIA WYBIERAJĄ PRZEDMIOTY FAKULTATYWNE

Po wyborze Katedr i Zakładów, studenci I stopnia muszą dokonać wyboru zestawu przedmiotów fakultatywnych, w których będą uczestniczyć na 3 roku studiów. Beneficjenci kierunku zamawianego mają bogatszą ofertę, gdyż w ramach KZ oferowane są dodatkowe przedmioty, które wybierane są przez nich priorytetowo. Wykaz tych przedmiotów wraz z ich opisem znajduje się na stronie projektu w zakładce: DODATKOWE PRZEDMIOTY. Przypominamy, że studenci I stopnia mogą wybierać spośród przedmiotów, które wymienione w tej zakładce przewidziane są na rok akademicki 2012/2013.

Ostateczny termin wyboru przedmiotów przewidywany jest na 6 czerwca br.

Deklaracja wyboru przedmiotów fakultatywnych, oferowanych w ramach kierunku zamawianego, znajduje się tutaj.

Zespół zarządzający projektem (11-05-2012; 12:00)


KTO I GDZIE WYKONA SWOJĄ PRACĘ LICENCJACKĄ?

Zakończył się czas wyboru Katedr i Zakładów, gdzie studenci obecnego 2 roku studiów I stopnia wykonają swoje prace licencjackie w roku akademickim 2012/2013. Pełny wykaz studentów I stopnia z przypisaniem do poszczególnych Katedr i Zakładów znajdziecie tutaj.

Zespół zarządzający projektem (10-05-2012; 18:00)


STUDENCI I STOPNIA WYBIERAJĄ ….

Od dnia 7 maja 2012 r. studenci 2 roku studiów I stopnia wybierają Katedry i Zakłady, w których planują wykonanie swoich prac licencjackich. Pomocne w podjęciu decyzji mogły być zorganizowane wcześniej na WBiOŚ Dni Otwarte Katedr i Zakładów. Przewidywany termin zakończenia wybierania Katedr i Zakładów to 10 maja.

Zespół zarządzający projektem (07-05-2012; 10:00)


ZMIANY NA LISTACH STYPENDIALNYCH

W związku ze zmniejszeniem się liczby beneficjentów kierunku zamawianego oraz coraz częstszym udziałem studentów KZ w wyjazdach zagranicznych w ramach innych programów, następują zmiany na listach stypendialnych. Szczegółowe informację o wszystkich zmianach dostępne są w zakładce Stypendia.

Zespół zarządzający projektem (04-04-2012; 16:00)


ZAPOMOGI LOSOWE – DRUGI NABÓR

Zespół Zarządzający Projektem przypomina studentom Kierunku Zamawianego, że od dnia 15 marca br. można składać wnioski o zapomogę, zaplanowane do wypłaty w roku 2012. O zapomogę może się ubiegać beneficjent Projektu, który z przyczyn losowych znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej i złożył w przewidzianym terminie stosowną dokumentację. Nabór wniosków w roku 2012 trwa do 30 kwietnia.

Zespół zarządzający projektem (18-03-2012; 19:00)


WARSZTATY Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 5 do 9 marca br. studenci studiów II stopnia, będą uczestniczyli w warsztatach z przedsiębiorczości, zorganizowanych przy współpracy z Akademickim Punktem Informacji Biznesowej. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z zamieszczonym harmonogramem. Ostateczny podział studentów na grupy warsztatowe znajduje się tutaj. Warsztaty będą prowadzone przez Agencję Rozwoju Edukacji z Mysłowic, a trenerem będzie mgr Krzysztof Miszczyk. Przypominamy, że udział w warsztatach jest obowiązkowy.

Zespół zarządzający projektem (28-02-2012; 08:30)


KONSULTACJE PRACOWNIKÓW WBIOŚ

Przypominamy studentom, że wszyscy pracownicy Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska mają wyznaczone godziny indywidualnych konsultacji dla wszystkich studentów. Terminy konsultacji dostępne są na stronie wydziałowej oraz w gablotkach przy Katedrach i Zakładach. Jednocześnie prosimy pamiętać, że większość pracowników prosi o wcześniejszy kontakt mailowy w celu potwierdzenia obecności na konsultacjach. Tą drogą można także umówić się na konsultacje w czasie poza obowiązującym terminem konsultacji.

Nie zapominajmy o tej formie przedyskutowania i rozwiania wszelkich naukowych wątpliwości w czasie poprawkowej sesji oraz podczas przygotowywania się do nowych zajęć!

Zespół zarządzający projektem (16-02-2012; 15:00)


1% podatku może uratować życie...

Czy zastanawiałeś się już co Ty lub Twoi najbliżsi zrobią z 1% podatku? Czy ma dla Was znaczenie, jaki cel wspierasz? Czy wiesz, że przez ten drobny gest możesz uratować komuś życie? Nazywam się Krzysztof Ciupek. Studiuję biotechnologię na Uniwersytecie Śląskim. Mam 23 lata i od 6 lat choruje na stwardnienie rozsiane – przewlekłą, nieuleczalną chorobę układu nerwowego (link do zdjęcia z apelem o pomoc i numerem KRS). Aby powstrzymać postęp choroby Krzysztof powinien przyjmować leki immunomodulujące, których NFZ już mu nie refunduje. Dlatego zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o pomoc. Więcej informacji o Krzysztofie możesz znaleźć na stronie www.krzysztofciupek.pl. Jeśli zainteresował Cię temat to: http://jaworzno.naszemiasto.pl/artykul/galeria/773172,chory-na-sm-zdobyl-mont-blanc-chce-zdobyc-korone-ziemi,id,t.html

Licząc na Państwa pomoc, z góry serdecznie dziękujemy.

Krzysztof Ciupek i Ania Chomiuk (26.01.2012)


KONSULTACJE Z PRZEDMIOTU BIOCHEMIA

Dr Jolanta Pająk informuje studentów II roku studiów I stopnia, że ostatnie konsultacje przed egzaminem z przedmiotu Biochemia odbędą się w najbliższy poniedziałek (23 stycznia br.) o godzinie 16 (po egzaminie z Mikrobiologii) w sali Katedry Biochemii.

(20.01.2012, godz.12.00)


STARSZE WIADOMOŚCI